درباره ماتماس با مامشاوره پزشکیوقت دهی - یادآوریایمیل

آیا علایم اولیه بیماریهای مهم و سرطان را می شناسید؟

آیا احتمال ابتلا به سرطان پستان و رحم، کانسرهای گوارشی، پروستات، پوست و ریه و ... در شما و جود دارد؟

آیا سوابق بیماری و کانسرهای فامیلی و ژنتیکی دارید؟

آیا در خانواده و فامیل دارای شیوع و خطرات بالای بیماری زایی زندگی می کنید؟

آیا احتمال ابتلا به پوکی استخوان، نارسایی کلیه و اختلالات هورمونی در شما وجود دارد؟

آبا شما در خطر بیماریهای قلبی - عروقی، فشار خون، دیابت، چربی و اوره بالا هستید؟

مراقبت مداوم و رایج افراد سالم شامل غربالگری بیماری های بدون علامت و هم چنین ارزیابی فاکتورهای خطر بالقوه ای است که در بسیاری از اشخاص وجود دارد و نسبت به آن ها توجهی ندارند.

به دلیل اهمیت بسیار فراوان موارد فوق الذکر، امروزه، در مراکز مجهز بیمارستانی و دانشگاهی ضمن تأسیس کلینیک های چکاپ و مراقبت برنامه ریزی شده از افراد برای تمام عمر، سایت های الکترونیکی نیز در دسترس قرار دارند که مردم می توانند با مراجعه به آن ها برنامه های چکاپ سالانه خود را دریافت و حتی خطر ابتلا به برخی بیماری ها را نیز در طی سال های آینده برای خود تخمین بزنند. افراد دارای شناسنامه الکترونیکی هستند و در تاریخ های معینی آزمایشات و بررسی های رادیولوژیک لازم (به عنوان مثال آزمایشات خونی، ماموگرافی، پاپ اسمیر ، دانسیتومتری و سنجش تراکم استخوان) را انجام می دهند... ادامه مطلب...

جدیدترین مطالب

copd.jpg
COPD یا بیماری انسدادی مزمن ریه به یک‌سری از بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که ریه را تخریب می‌کنند. این بیماری‌ها در طول زمان، به شکل